Multa loppuivat varusteiden nimitarrat ja olen tilaamassa niitä lisää niin, että saisin ne käyttöön ennen juhannusta.
Laitan tilauksen eteenpäin ensi maanantaina 8.6.
Jos haluat lähteä kimppaan, klikkaa täältä tarkempaa tietoa suunnittelemistani tarroista. >>>



Hyvä idea! Kiitos Jaakko!!
VastaaPoistaKiitos sinulle kommentistasi.
VastaaPoista